zondag 15 december 2019

Moe

Panelen in opbouw

Vanmiddag had ik voor mijn werk de opening van een tentoonstelling. Ik heb nu 14 dagen aaneengesloten gewerkt en ben moe. En ik ben voldaan. Het was een mooie middag, een drukke midddag. Ongeveer 100 mensen waren er bij de opening. Heel gezellig.

Door omstandigheden heb ik de tentoonstelling 3 keer geschreven. Deze laatste variant was niet mijn ideaal, maar hij is toch erg mooi geworden. Een meevaller. Nu nog een boekpresentatie in februari en dan zit mijn tijd er op. Dit zijn mooie momenten waarmee ik stap voor stap afscheid kan nemen.

Maar nu is het tijd voor een glas wijn en daarna ga ik onder de wol. Morgenochtend begint de week gewoon weer. Welterusten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plannen voor 2024

Het hoeft natuurlijk niet ... plannen voor een nieuw jaar, maar  Ik zou ook op mijn verjaardag plannen kunnen maken of op een willekeurig an...