donderdag 2 januari 2020

Jaarwisseling


Midden in mijn jubeljaar heeft de jaarwisseling weinig betekenis, heb ik gemerkt. Ik was thuis.  Het was de bedoeling dat ik naar mijn zus zou gaan om met mijn nichtjes een heerlijke serie van DVD te kijken. Maar ik had een verkoudheid opgelopen en voelde me niet fit genoeg om de reis te maken. Het voelde als een gewone, doordeweekse avond.

Mijn jaar is in augustus begonnen en zal in juli eindigen. Normaal vind ik de jaarwisseling een mooi moment om na te denken en terug te kijken. Nu niet. Ik realiseerde me eigenlijk pas dat het 12 uur geweest was door het vreselijke geknal en gegier buiten.

Los hiervan wens ik iedereen een goed nieuw jaar natuurlijk.



2 opmerkingen:

Plannen voor 2024

Het hoeft natuurlijk niet ... plannen voor een nieuw jaar, maar  Ik zou ook op mijn verjaardag plannen kunnen maken of op een willekeurig an...