woensdag 4 september 2019

Vakantie!

Ik heb geluk dit jaar. Dit wordt mijn derde vakantie. Een reisje naar Engeland opnieuw, deze keer gaan we voor een bruiloft. 

Sinds ik terug ben na mijn ziekte, probeer ik drie keer per week iets te delen. Zondag schrijf ik over iets waar ik over nadenk, over levenskunst in mijn jubeljaar. Dinsdag iets uit de cottage, een recept of iets over het natuurlijke leven. En donderdag iets uit het stadsleven of ontdekkingen die ik doe in boeken, gedichten of film. 

Dat ligt dus nu even stil vanwege deze heerlijke vakantie. Volgende week donderdag ben ik er in ieder geval weer. 

Ik wens iedereen mooie dagen en tot over een weekje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plannen voor 2024

Het hoeft natuurlijk niet ... plannen voor een nieuw jaar, maar  Ik zou ook op mijn verjaardag plannen kunnen maken of op een willekeurig an...