dinsdag 7 april 2020

Cadeaubonnen - duurzaam plezier


Bij mijn afscheid kreeg ik een hele stapel bonnen, cadeaubonnen en boekenbonnen. Vorige week ben ik nog even naar het tuincentrum gegaan om een van de bonnen op te maken. Het was uitstekend geregeld daar. Bij de ingang stond een medewerker om de karretjes die werden ingeleverd schoon te maken. En even verderop kon je zelf je handen nog even schoonmaken met sanitizer. Alle medewerkers hebben handschoenen aan. Er hangen schermen bij de kassa, net als in de supermarkt en iedereen houdt afstand.

De bolletjes staan nu in de grond in de voortuin. De geitenbaard (de plantjes links) zijn een aanvulling op de 2 die ik al had staan. Het zijn schaduwbloeiers en ik heb een lastig stuk schaduwtuin. Hopen dat het aanslaat. Het Pannenkoekplantje staat op mijn salontafel en de zaden liggen klaar voor als ik zover ben om ze te zaaien. Het is nog een beetje een anarchistische boel in mijn achtertuin, dus het kan nog even duren. Gelukkig is het mooi weer en kan ik toch wel een paar uurtjes klussen per dag, als ik niet werk.

Het snuffelen in zo'n tuincentrum is toch wel even een welkome afwisseling van dagenlang thuis zitten. En het mooie is dat ik nog heel lang kan nagenieten van de cadeaus die ik gekregen heb bij mijn afscheid. Als de bolletjes en de Geitenbaard aanslaan zelfs nog jaren...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plannen voor 2024

Het hoeft natuurlijk niet ... plannen voor een nieuw jaar, maar  Ik zou ook op mijn verjaardag plannen kunnen maken of op een willekeurig an...