woensdag 8 oktober 2014

D'ruitdaging 7 & 8

Een gouwe ouwe voor dag 7: het selecteren van make-up. Vreemd genoeg is er toch altijd wel weer wat weg te gooien.
  • Neusdruppels die over datum zijn
  • Een ingedroogd potje creme van een paar jaar geleden
  • Twee oude mascara's
  • Twee oude lippenstiften
  • Vier ongebruikte monsters
  • Een fles en een tube oude zonnecreme
Dus alles bij elkaar heb ik hiermee 12 punten. En.... het is chemisch afval, dus ik zal naar de gemeentewerf moeten om het weg te brengen. Dat was nu precies wat ik steeds uitstel. De opdracht van Hilde komt dus als geroepen. Maandag heb ik dagje vrij. Dat wordt een ritje naar de stort.

Dag 8 hoef ik niks te doen: schonen in abonnementen en digitale nieuwsbrieven. Ik heb geen abonnementen op tijdschriften of kranten meer en de paar nieuwsbrieven die ik heb, lees ik regelmatig. Ik zou een plankje in een van de kasten kunnen aanpakken, maar ik heb het druk met inpakken voor het weekend. Ik laat het erbij voor vandaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plannen voor 2024

Het hoeft natuurlijk niet ... plannen voor een nieuw jaar, maar  Ik zou ook op mijn verjaardag plannen kunnen maken of op een willekeurig an...