zaterdag 14 juli 2018

Cadeautje voor Clair



Wat is er leuker dan cadeau's geven? Cadeau's bedenken, vinden of samenstellen! Er zijn weinig dingen waar ik meer plezier in heb. Ik heb een aantal blogs geschreven met de titel Gekregen, gevonden, gekocht en gegeven. Vanaf nu maak ik aparte blogs over de cadeautjes omdat ze te leuk zijn om te verdwijnen in een lange blog over van alles en nog wat.

Mijn vriendin Clair was jarig. We hebben samen de traditie dat we samen onze verjaardagen vieren. De jarige organiseert iets leuks en zorgt voor het diner. Dit jaar had zij een heel bijzonder toneelstuk gevonden in een kas met een bijpassende maaltijd vooraf. Heel sfeervol en verrassend.

Ik wilde haar een cadeau geven waar ze het hele jaar iets aan heeft. Daarom kocht ik een kaarsenstandaard bij de Wereldwinkel. Daarbij 6 bolvormige kaarsen en op elke kaars plakte ik een parieren vlinder. Achterop elke vlinder schreef ik een reden waarom ze deze kaars zou branden. Bijvoorbeeld: Vandaag denk ik aan .... of Ik brand deze kaars omdat ik blij ben met ..... Zo hoop ervoor te zorgen dat Clair in het komende jaar 6 mooie momenten heeft.

Een paar dagen geleden stuurde Clair me een foto van de kaarsenstaander met daarbij de opmerking: 'De kaars in de vensterbank is misschien toch niet zo'n goed idee.' Dat is te zien....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plannen voor 2024

Het hoeft natuurlijk niet ... plannen voor een nieuw jaar, maar  Ik zou ook op mijn verjaardag plannen kunnen maken of op een willekeurig an...