zondag 5 augustus 2018

Cadeautje voor Sabina


Mijn vriendin Sabina houdt van wit. Haar intereur is wit, haar serviezen zijn wit, haar kleren zijn wit, dus als ik haar iets wil geven dat ze mooi vindt, moet het wit zijn. Ze had me uitgenodigd voor een dagje met haar en haar nieuwe liefde. Ze heeft een nogal pijnlijke geschiedenis met haar vorige vriend achter de rug, maar nu is ze weer heel gelukkig. Met die man wil ik natuurlijk kennis maken.

Ik moest voor een plantenspuit in de A*ction zijn en daar liep ik tegen twee gipsen schelpen op, wit met witte kaarsen er in. Precies iets voor Sabina. Ik vond een grijsgetint bord waar ze mooi op konden liggen en in een kringloopwinkel kocht ik wat schelpen. Het strandbeeld is compleet. In wat folie met een mooi blauw lint, is het helemaal af.

Zelf cadeautjes zoeken en samenstellen blijft toch het leukst.


Nabrander: Het was een heerlijke dag onder de bomen in de tuin van vriend-lief. Het is een open, vriendelijke, gastvrije man, die van het leven en van Sabina houdt. Wat heerlijk om je vrienden gelukkig te zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plannen voor 2024

Het hoeft natuurlijk niet ... plannen voor een nieuw jaar, maar  Ik zou ook op mijn verjaardag plannen kunnen maken of op een willekeurig an...