donderdag 4 juni 2015

Minipicknick

Zaterdag maakte ik een reisje met de trein van ruim 2 uur. Ik vertrok om twaalf uur, dus zou ik lunchen in de trein. Dat kan natuurlijk door een broodje en koffie te kopen op het station. Maar ja, dat is altijd een beetje hetzelfde voor een vegetariër: kaas, kaas of geitenkaas en misschien eens eiersalade. En dan de hoeveelheid boter, die ik niet lekker vind en je weet nooit hoe lang het broodje er al ligt. Koffie kun je tegenwoordig wel lekker krijgen en bij de T*oGo hebben ze lekkere Marokkaanse kruidenthee.

Ik ben dol op picknicken, dus dit zijn van die gelegenheden voor een minipicknick. Ik kocht een broodje, een avocado en diepvriesfruit. Dat werd een heerlijk broodje met zelfgemaakte pesto, geraspte kaas en avocado en een flesje water met diepvriesfruit. Dat is echt een ontdekking: gewoon water met wat citroensap en dan het fruit erbij. Als het ontdooit, geeft het een heerlijke smaak aan het water en het houdt het langer koud. Daarnaast had ik nog een chocolatechipcookie bij me. Dat combineerde weer heerlijk met de kruidenthee.

Lekker een lunch, helemaal naar mijn eigen smaak!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plannen voor 2024

Het hoeft natuurlijk niet ... plannen voor een nieuw jaar, maar  Ik zou ook op mijn verjaardag plannen kunnen maken of op een willekeurig an...