donderdag 1 november 2018

Terug van weggeweest


De herfst is begonnen na een lange, lange, warme zomer. Ik ben de hele zomer in de lappenmand geweest. Na een paar maanden kwakkelen, heb ik een bezoek aan de huisarts gebracht voor en bloedonderzoek. Ik wilde toch weten waarom ik zo moe was en me steeds zo gammel voelde.

Na een paar dagen moest ik even langs komen: ik had een zware bloedarmoede en de huisarts wilde overleggen over bloedtransfusie. Dat hebben we niet gedaan. We hebben gekozen voor ijzer. Nu is het weer een paar weken verder. Ik heb halve dagen gewerkt en begin te herstellen.

Een teken dat het beter met me gaat, is dat er weer ideeetjes opborrelen en ik weer zin krijg in het schrijven van verhalen voor dit blog. Er staan wat dingen op stapel met mij gebruikelijke onderwerpen als inmaak, tuin, kringloop en geven en ontvangen.

Fijn terug te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plannen voor 2024

Het hoeft natuurlijk niet ... plannen voor een nieuw jaar, maar  Ik zou ook op mijn verjaardag plannen kunnen maken of op een willekeurig an...