zondag 3 december 2017

Mijn 'adventskrans'


Het is niet echt een krans geworden, het is een adventstafeltje. De kransen die te koop waren in het tuincentrum, vond ik niet mooi. Ze waren van los materiaal en ik zag niet hoe ik er een goede adventskrans van kon maken.

Toen zag ik de twee vaasjes met prachtig glazuur, eucalyptusgroen en zachtblauw.  Ik heb de vaasjes als uitgangspunt genomen en daar is deze combinatie uit ontstaan. Het tafeltje is later in het jaar ook nog heel bruikbaar. Ik ben er erg blij mee. Vandaag branden twee kaarsen want ik had me vergist in de adventsdagen.

Ik heb de eerste drie cadeautjes uit mijn kalender: een bodycreme met sojamelk en honing, een flesje shampoo en een antirimpelconcentraat. De bodycream ruikt heerlijk en voelt zacht aan. Ik gebruik het op mijn handen om het effect van de creme goed te kunnen zien. De shampoo gaat mee op mijn retraite aan het einde van het jaar. En de rimpelcreme is mooi uit te proberen om mijn ogen.

Tot nu toe ben ik erg tevreden met mijn cadeautjes en mijn aankopen. Ik ga een paar mooie weken tegemoet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plannen voor 2024

Het hoeft natuurlijk niet ... plannen voor een nieuw jaar, maar  Ik zou ook op mijn verjaardag plannen kunnen maken of op een willekeurig an...