dinsdag 1 oktober 2013

Nationale kringloopdag

Aanstaande zaterdag is het Nationale kringloopdag. Bedrijven die zijn aangesloten bij de branchevereniging kringloopbedrijven zetten dit jaar hun medewerkers in het zonnetje. Ik vind het wel een leuke actie. Sinds 2009 bestaat dit initiatief, maar ik had er nog nooit van gehoord. Op de site kun je zoeken naar bedrijven die deelnemen.

Helaas doet er in Groningen geen bedrijf mee. Het zou handiger zijn als er een lijst van bedrijven te zien was. Nu moet ik alle mogelijke plaatsen invoeren om er achter te komen welk bedrijf mee doet. Er staan nu 3 mensen op de site in het zonnetje. Dat is nog wel wat mager. Hoewel het een goed idee is om aandacht te vragen voor de kringloopbedrijven, heb ik het idee dat het nog niet al te erg van de grond komt.

Dat is jammer, vandaar dat ik er hier aandacht voor vraag. Misschien is het in andere steden wel een groot feest deze dag. Je weet maar nooit.

2 opmerkingen:

  1. Nog nooit van gehoord. Ik werk er wel. Bij een Dorcas.
    Ken je ook kringlopen die kadobonnen hebben? Dat lijkt me veel leuker en beter dan een Kerstpakket en een mooiere gedachte ook!

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De winkel moet aangesloten zijn ben de branchevereniging van kringloopbedrijven. De winkel waar ik werk is dat ook niet.

    Wij hebben, volgens mij, wel kadobonnen in de winkel. Zal ik eens navragen hoe het werkt?

    Ophetleven!

    BeantwoordenVerwijderen

Plannen voor 2024

Het hoeft natuurlijk niet ... plannen voor een nieuw jaar, maar  Ik zou ook op mijn verjaardag plannen kunnen maken of op een willekeurig an...