maandag 7 oktober 2013

D'ruitdaging 4: Pennen

Opdracht 4 gaat over het selecteren van pennen. Dat had ik vorig jaar ook gedaan. Toen zag het pennenbakje er na opruiming zo uit:

En dit trof ik aan na een jaar. 



Er is nogal wat bij gekomen. Rommel komt vanzelf weer terug zo lijkt het:
- drie labels voor een sleutel
- een speld
- oogcreme
- lippenbalsem
- 2 aanstekers
- een stuiterbal (geen idee hoe ik daar aan kom)
- een extra puntenslijper (nooit geweten dat ik er twee had, maar ze lijken nogal op elkaar)
- een doosje pepermunt
- boekenleggermagneten die ik voor mijn verjaardag heb gekregen
- een steen voor etherische olie
- een stukje leer dat aan het hengsel van een van mijn tassen hoort. 
- een rode pen.

Wat mij betreft hoeft niet alles weg. Lippenbalsem en een aansteker binnen handbereik is eigenlijk wel handig. De boekenleggers kunnen van het karton en dan nemen ze niet zoveel plaats in. Het is wel praktisch om snel een boekenlegger te kunnen vinden. De rest moet wel weg of op een andere plek: de tweede aansteker naar de keukenla, de stuiterbal in de prullenbak, net als de labels. De puntenslijper ligt in het kastje bij de voordeur om mee te gaan naar de kringloop. De snoepjes gaan naar de voorraadkast. 
En dan moet ik op zoek naar het potlood. Dat is kennelijk ergens anders opgeborgen.

Ik heb dus niet heel erg veel weg gedaan: 5 kleine dingetjes. Daar kan ik maximaal 1 punt voor rekenen: 8 punten in totaal nu. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plannen voor 2024

Het hoeft natuurlijk niet ... plannen voor een nieuw jaar, maar  Ik zou ook op mijn verjaardag plannen kunnen maken of op een willekeurig an...