woensdag 21 augustus 2013

Fotoboek (wens 51)

Deze week ben ik begonnen met het bijwerken van mijn fotoboek. Jaren geleden maakte ik twee dezelfde boeken tijdens een boekbindcursus. In 2007, na mijn scheiding, begon ik er aan. Na ongeveer een half jaar kwam de klad erin en toen ik heb boek open deed, vond ik foto's en andere herinneringen tot halverwege 2009. De oudejaarsavonden hadden nog wel dienst gedaan in het bijwerken, maar uiteindelijk was het werk stil komen te liggen.

Nu blijkt dus duidelijk hoe handig het was om een wensenlijst te maken. Dit fotoboek bijwerken wilde ik al heel lang, maar het kwam er steeds niet van. En voila! Ik heb alle memorabilia per jaar geordend en toen gekeken welke foto's ik wilde laten afdrukken om het beeld compleet te maken. Op de foto's na ben ik nu klaar met 2009. 

Het is erg leuk om te zien wat ik in de afgelopen jaren allemaal aan leuke dingen heb gedaan. De reis naar Japan, een reisje naar Parijs, naar Bremen, naar Lubeck... etentjes, concerten, feestjes met familie en vrienden, fietstochten, enzovoort, enzovoort. Ik beleef veel plezier aan het volplakken van mijn boek. Hopelijk lukt het me om het voortaan wel bij te houden. En als dat niet zo is, weet ik in ieder geval dat me over een paar jaar weer een aantal heerlijke nostalgische avonden te wachten staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plannen voor 2024

Het hoeft natuurlijk niet ... plannen voor een nieuw jaar, maar  Ik zou ook op mijn verjaardag plannen kunnen maken of op een willekeurig an...