donderdag 20 juni 2013

Thuiswerkplek

De afgelopen dagen ben ik ziek geweest. Koortsig, hoofdpijn en heel erg moe. Thuis blijven kan wel, maar er moet soms toch iets voor het werk gedaan worden. Ik wil het liefst zo snel mogelijk wel weer productief zijn. Gelukkig is er veel werk dat via de mail geregeld kan worden. Daar heb ik tijd voor gemaakt tussen mijn hersteldutjes door. En in de afgelopen mooie dagen kon dat beter buiten dan binnen. Hoewel het binnen 20 graden was, voelde het bijna koud. Dan is het heerlijk om een terras te hebben.

Werken tussen en onder het groen met vogelgeluiden en kindergelach op de achtergrond.  De Blauwe Regen blijkt roze te zijn en van achter mijn 'buitenbureau' zie ik dat de eerste witte en rode rozen zijn uitgekomen. Ik ben helemaal voor Het Nieuwe Werken. Zeker in de zomer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plannen voor 2024

Het hoeft natuurlijk niet ... plannen voor een nieuw jaar, maar  Ik zou ook op mijn verjaardag plannen kunnen maken of op een willekeurig an...