zaterdag 2 maart 2013

Gratis af te halen

De kringloopwinkel wil ze niet hebben, op Marktplaats werd er niet op geboden en bij Gratisaftehalen krijg ik geen reactie. Blijft over: de vuilstort, maar dat vind ik erg jammer. Ik heb 5 laden uit de Bonde boekenkast van IKEA gehaald, die ik graag een tweede leven gun. De voorkant is beukenfineer. Het loopwerk zit er bij, met de schroefjes. Hoewel ik die wat klein vind. Is er iemand die iemand weet die deze laden wel zou willen hebben? Ik zou ze graag een langer leven geven.

Als je belangstelling hebt, stuur dan een mailtje naar Ophetleven@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plannen voor 2024

Het hoeft natuurlijk niet ... plannen voor een nieuw jaar, maar  Ik zou ook op mijn verjaardag plannen kunnen maken of op een willekeurig an...